Een website en een huisstijl moeten feilloos aansluiten bij de fysieke presentatie van het bedrijf. Brasserie Pierre, het meest sfeervolle eethuis van Rotterdam, kwam bij ons via communicatiebedrijf Qiem. Pierre kreeg van ons en Quim een digitaal uithangbord dat overloopt van warme, rustieke en ouderwets degelijke kleuren en vormen. Het logo werd vorm gegeven als een icoon uit vroegere tijden: de zwarte logoband met zegelachtige opdruk had op een vooroorlogse sigaar kunnen prijken. Het gevestigde imago van de brasserie komt ook digitaal helemaal naar voren.
Studio Mier heeft het herkenbare besnorde gezicht van de oude Pierre volop laten terugkomen op de website. De zwart-witfoto’s vormen oogstrelende bakens. Voor de achtergrond van de website hebben wij gekozen voor beeldvullende foto’s die meeschuiven wanneer men naar boven of onder scrolt. Zo wordt men tijdens het bezoeken van de site reeds naar binnen gezogen: je waant je al aan een tafeltje, met slechts een fles Domaine Courtault Chablis tussen jou en je geliefde in.