Sterke merken
Het maken van een sterk merk, oftewel de branding, is mede afhankelijk van jouw gehanteerde huisstijl. Je huisstijl omvat de gehele presentatie van je bedrijf. Studio Mier geeft vorm aan een professionele, direct herkenbare uitstraling van bedrijven en verenigingen.
Wat wil jij uitstralen?
De huisstijl vertegenwoordigt je organisatie. Indien het een goede huisstijl is, versterkt het ook je organisatie. Wat wil jij uitstralen? Energie, luxe, eerlijkheid, natuurlijkheid? Aan het maken van de ideale huisstijl gaat veel denkwerk vooraf. Wij denken met je mee.
Maatwerk
Studio Mier kan onderdelen van jouw huisstijl ontwerpen of de gehele huisstijl van A tot Z creëren. Wij leveren altijd maatwerk. Een huisstijl laten ontwerpen is met onze hulp een grote stap richting het succes.
Logo’s • Het logo is het ultieme icoon van jouw onderneming. Een logo laten ontwerpen wordt snel en professioneel gedaan door Studio Mier.
Kleurstellingen • Het kleurgebruik in je communicatie draagt sterk bij aan de merkbeleving. Wanneer je huiskleuren niet goed doordacht zijn krijgen klanten een foute indruk van je onderneming.
Lettertypes • Een frivool lettertype straalt dynamiek uit, een strak lettertype laat weten: ‘Ik ben een serieus bedrijf’. Een fout gekozen typografie brengt schade aan, terwijl een passende typografie je branding versterkt.
Briefpapier • Niet alleen de opdruk van je briefpapier vertelt wie je bent, maar ook het soort papier vertelt een verhaal. Wij ontwerpen jouw briefpapier en adviseren welk papiersoort het beste bij je past.
Visitekaartjes • Je visitekaartje is letterlijk, nou ja… je visitekaartje. Het is soms het eerste wat een klant van jouw bedrijf ziet. Laat deze eerste indruk een goede indruk zijn.
Enveloppen • De verpakking is net zo belangrijk als de inhoud. Het versturen van bedrijfspost in enveloppen met jouw logo en adresgegevens geeft een duidelijke boodschap af: ‘Ik ben een professional’.
E-mails • Verrijk je e-mailverkeer met een professionele digitale ondertekening in de vorm van een logo en de afzendergegevens.