Full-service communicatiebureau
  • Wanneer moet ik mijn website vernieuwen?

    Omdat je website vaak het eerste is dat een klant van jouw bedrijf ziet, is het ontzettend belangrijk dat je website er prachtig uitziet en optimaal werkt. De beginjaren van het internet zijn voorbij, dus er is geen plaats meer voor amateurisme. Is jouw website helemaal van deze tijd? Doe de test!

    Tijd voor een nieuw jasje
    Het is tijd je website te vernieuwen…

    • …als  je site eerder klanten wegjaagt in plaats van hen overtuigt;
    • …als je site ouder dan twee jaar is, zeker als ze niet regelmatig geüpdatet wordt;
    • …als je website niet mobielvriendelijk is;
    • …als jouw digitale visitekaartje niet meer overeenstemt met jouw persoonlijkheid en zakelijke doelen.

    Probeer deze GRATIS test om te zien of je website aan vernieuwing toe is:

    powered by Typeform

    Heb je de test gedaan? Wij kijken met een kritisch oog naar je website en vergelijken die met jouw antwoorden. Je ontvangt van ons binnen enkele dagen een mailtje met talloze nuttige adviezen – toegesneden op jouw website!

    Kun je zo lang niet wachten? Neem dan vandaag nog contact op met ons communicatiebureau uit de regio Rotterdam!

    Wij wensen je een inspirerende dag,
    Studio Mier

     


    Deze blog is geschreven door Vincent Alblas | Vincent is een schrijfgrage dertiger met een obsessie voor marketing. Als tekstschrijver en marketeer in de regio Rotterdam werkt hij voor klanten in Nederland en Vlaanderen.

Meer Bloggen?

  • Over taalpurisme en taalterrorisme

    Taal verandert, net als wij. ‘Hij loech dat ie biek,’ kon je vroeger zeggen en niemand keek je raar aan. Wat het betekent? ‘Hij loog dat hij bakte.’ Taal is oneindig boeiend, dat vinden de Mieren. We kijken deze week naar eigenaardigheden uit de Nederlandse taal. Waarom zeggen we bijvoorbeeld lammeren en niet lammen? We zeggen immers toch ook boeken en niet boekeren?

    Meer ›

  • Word populair, leef langer: geliefd zijn maakt mens en bedrijf gezonder

    Houden mensen van jou? Deze vraag zal je niet elke dag worden gesteld. Toch hebben we een goede reden om het te vragen: recent onderzoek heeft laten zien dat onze lichamelijke gezondheid beter is wanneer we geliefd zijn. Sterker nog: niet geliefd zijn heeft dezelfde invloed op ons lichaam als roken!

    Meer ›

  • Waarom regen goed is voor jouw omzet

    Het is voor ons ondernemers makkelijk om te denken dat we ieder aspect van het klantgedrag kunnen beïnvloeden. Toch zijn er zaken waar we geen invloed op hebben. Het weer bijvoorbeeld. Allemaal horen we de wind momenteel suizen, regelmatig slaat de regen tegen het raam. Veel bedrijven bemerken dat hun klanten thuis blijven bij slecht weer.

    Meer ›