-
Wanneer moet ik mijn website vernieuwen?
Omdat je website vaak het eerste is dat een klant van jouw bedrijf ziet, is het ontzettend belangrijk dat je website er prachtig uitziet en optimaal werkt. De beginjaren van het internet zijn voorbij, dus er is geen plaats meer voor amateurisme. Is jouw website helemaal van deze tijd? Doe de test!
Tijd voor een nieuw jasje
Het is tijd je website te vernieuwen…- …als je site eerder klanten wegjaagt in plaats van hen overtuigt;
- …als je site ouder dan twee jaar is, zeker als ze niet regelmatig geüpdatet wordt;
- …als je website niet mobielvriendelijk is;
- …als jouw digitale visitekaartje niet meer overeenstemt met jouw persoonlijkheid en zakelijke doelen.
Probeer deze GRATIS test om te zien of je website aan vernieuwing toe is:
powered by TypeformHeb je de test gedaan? Wij kijken met een kritisch oog naar je website en vergelijken die met jouw antwoorden. Je ontvangt van ons binnen enkele dagen een mailtje met talloze nuttige adviezen – toegesneden op jouw website!
Kun je zo lang niet wachten? Neem dan vandaag nog contact op met ons communicatiebureau uit de regio Rotterdam!
Wij wensen je een inspirerende dag,
Studio Mier
Deze blog is geschreven door Vincent Alblas | Vincent is een schrijfgrage dertiger met een obsessie voor marketing. Als tekstschrijver en marketeer in de regio Rotterdam werkt hij voor klanten in Nederland en Vlaanderen.
Meer Bloggen?
-
De feestdagen: wat moeten we ermee?
Wat vind jij van de naderende feestdagen? De chocoladeletters liggen alweer in de winkel. Wanneer het aankomt op zaken als Kerstmis en Sinterklaas houden onze Mieren er een dubbele mening op na. Ja, we houden van de gezelligheid en van het eten. Ja, we zien de financiële kansen die het biedt voor ons, de ondernemers.
-
Waarde toevoegen gebeurt niet ‘per ongeluk’
Waarde toevoegen aan je product is een bewuste keuze. Dit willen wij van Studio Mier op het hart drukken bij alle ondernemers die ons benaderen. Waarde toevoegen is niet iets wat ‘per ongeluk’ gebeurt. Het gebeurde niet ‘zomaar’ dat Starbucks zijn koppen koffie voor dubbel tarief kon verkopen.
-
Waarom regen goed is voor jouw omzet
Het is voor ons ondernemers makkelijk om te denken dat we ieder aspect van het klantgedrag kunnen beïnvloeden. Toch zijn er zaken waar we geen invloed op hebben. Het weer bijvoorbeeld. Allemaal horen we de wind momenteel suizen, regelmatig slaat de regen tegen het raam. Veel bedrijven bemerken dat hun klanten thuis blijven bij slecht weer.