Full-service communicatiebureau
  • Waarde toevoegen gebeurt niet 'per ongeluk'

    Waarde toevoegen gebeurt niet ‘per ongeluk’

    Waarde toevoegen aan je product is een bewuste keuze. Dit willen wij van Studio Mier op het hart drukken bij alle ondernemers die ons benaderen. Waarde toevoegen is niet iets wat ‘per ongeluk’ gebeurt. Het gebeurde niet ‘zomaar’ dat Starbucks zijn koppen koffie voor dubbel tarief kon verkopen. Het gebeurde niet ‘ineens’ dat Apple marktleider werd in de computerwereld.

    Dit zijn de vijf manieren waarop ook jij, samen met Studio Mier, waarde kunt toevoegen aan jouw product:

    1. Verhoog het gemak.
    Hoe makkelijker de klant over kan gaan tot aanschaf, hoe hoger uw verkopen. Dit is waar de webwinkels op inspelen. Talloze bedrijven die niet, of te laat, overstapten op online verkoop hebben de laatste jaren dalende cijfers gemerkt. Studio Mier heeft webwinkels en online catalogi gebouwd voor vele Nederlandse bedrijven.

    2. Verbeter je klantendienst.
    Niets schrikt de klant zo hard af als een onvriendelijke stem aan de telefoon. Ook online is klantendienst ontzettend belangrijk: de hele functionaliteit van je website is onderdeel van je klantendienst. Werkt je site slecht of wordt er incorrect taalgebruik gehanteerd, dan haakt de klant af. Daarom levert Studio Mier altijd maatwerk: wij kijken wat je website moet communiceren en we passen het ontwerp en de teksten daar op aan. Een slagerswinkel is immers ook niet hetzelfde ingericht als een autogarage.

    3. Sneller is beter.
    De klant is ongeduldig, vergeet dat nooit. Een lange levertijd jaagt de klant weg. Een trage website? Men gaat naar je concurrent. Om deze reden bouwt Studio Mier jouw website zodanig dat ze altijd snel is. Bovendien vertrouwen we de hosting van uw site alleen toe aan hostingbedrijven die zich hebben bewezen.

    4. Betere verpakking = betere verkoop.
    Een product dat er gelikt uitziet verkoopt beter. Dit geldt ook voor de manier waarop een dienst wordt aangeboden. Dus ongeacht of het gaat om een bak magnetronspaghetti of de website van een advocatenkantoor: wanneer het medium er professioneel uitziet komt dat de verkoop ten goede. Niet voor niets lieten vele firma’s zoals die van jou hun drukwerk, verpakkingen en websites al door Studio Mier ontwerpen.

    5. Bied betere kwaliteit aan.
    Simpel maar waar. Studio Mier zou iedere klant hetzelfde ontwerp kunnen verkopen, maar dat doen wij niet. Wij kijken naar de behoeften van de klanten zoals jij dat ook doet met die van jou. Bovendien hanteren wij een allesomvattende marketingaanpak: wij kijken niet slechts naar één aspect van de communicatie, maar passen alle uitingen aan op de gewenste uitstraling.

    Studio Mier loopt zijn mierenpootjes onder zijn lijf vandaan om al deze punten bij zijn klanten toe te passen. De Mier is echter nooit uitgeput en heeft altijd wel tijd voor jou. Benieuwd wat Studio Mier voor jou kan betekenen? Bel ons of mail ons. Wij staan voor je klaar.

    Met inspirerende groet,
    Studio Mier

     

     


    Deze blog is geschreven door Vincent Alblas | Vincent is een schrijfgrage dertig-plusser met een obsessie voor marketing. Als tekstschrijver en marketeer in de regio Rotterdam werkt hij voor klanten in Nederland en Vlaanderen.

Meer Bloggen?

  • Bereid je voor op een grotere en sterkere Mier!

    Bereid je voor op een grotere en sterkere Mier!

    Studio Mier wordt een grotere en sterkere Mier! Naast websites kun je in de toekomst ook bij ons terecht voor marketingstrategieën, drukwerk, huisstijlen, vertalingen en teksten. Studio Mier wordt een full-service communicatiebureau. En dat komt jouw bedrijf ten goede, want communicatie is nooit eenzijdig!

    Meer ›

  • Waarde toevoegen gebeurt niet 'per ongeluk'

    Waarde toevoegen gebeurt niet ‘per ongeluk’

    Waarde toevoegen aan je product is een bewuste keuze. Dit willen wij van Studio Mier op het hart drukken bij alle ondernemers die ons benaderen. Waarde toevoegen is niet iets wat ‘per ongeluk’ gebeurt. Het gebeurde niet ‘zomaar’ dat Starbucks zijn koppen koffie voor dubbel tarief kon verkopen.

    Meer ›

  • Over taalpurisme en taalterrorisme

    Taal verandert, net als wij. ‘Hij loech dat ie biek,’ kon je vroeger zeggen en niemand keek je raar aan. Wat het betekent? ‘Hij loog dat hij bakte.’ Taal is oneindig boeiend, dat vinden de Mieren. We kijken deze week naar eigenaardigheden uit de Nederlandse taal. Waarom zeggen we bijvoorbeeld lammeren en niet lammen? We zeggen immers toch ook boeken en niet boekeren?

    Meer ›