-
Waarde toevoegen gebeurt niet ‘per ongeluk’
Waarde toevoegen aan je product is een bewuste keuze. Dit willen wij van Studio Mier op het hart drukken bij alle ondernemers die ons benaderen. Waarde toevoegen is niet iets wat ‘per ongeluk’ gebeurt. Het gebeurde niet ‘zomaar’ dat Starbucks zijn koppen koffie voor dubbel tarief kon verkopen. Het gebeurde niet ‘ineens’ dat Apple marktleider werd in de computerwereld.
Dit zijn de vijf manieren waarop ook jij, samen met Studio Mier, waarde kunt toevoegen aan jouw product:
1. Verhoog het gemak.
Hoe makkelijker de klant over kan gaan tot aanschaf, hoe hoger uw verkopen. Dit is waar de webwinkels op inspelen. Talloze bedrijven die niet, of te laat, overstapten op online verkoop hebben de laatste jaren dalende cijfers gemerkt. Studio Mier heeft webwinkels en online catalogi gebouwd voor vele Nederlandse bedrijven.2. Verbeter je klantendienst.
Niets schrikt de klant zo hard af als een onvriendelijke stem aan de telefoon. Ook online is klantendienst ontzettend belangrijk: de hele functionaliteit van je website is onderdeel van je klantendienst. Werkt je site slecht of wordt er incorrect taalgebruik gehanteerd, dan haakt de klant af. Daarom levert Studio Mier altijd maatwerk: wij kijken wat je website moet communiceren en we passen het ontwerp en de teksten daar op aan. Een slagerswinkel is immers ook niet hetzelfde ingericht als een autogarage.3. Sneller is beter.
De klant is ongeduldig, vergeet dat nooit. Een lange levertijd jaagt de klant weg. Een trage website? Men gaat naar je concurrent. Om deze reden bouwt Studio Mier jouw website zodanig dat ze altijd snel is. Bovendien vertrouwen we de hosting van uw site alleen toe aan hostingbedrijven die zich hebben bewezen.4. Betere verpakking = betere verkoop.
Een product dat er gelikt uitziet verkoopt beter. Dit geldt ook voor de manier waarop een dienst wordt aangeboden. Dus ongeacht of het gaat om een bak magnetronspaghetti of de website van een advocatenkantoor: wanneer het medium er professioneel uitziet komt dat de verkoop ten goede. Niet voor niets lieten vele firma’s zoals die van jou hun drukwerk, verpakkingen en websites al door Studio Mier ontwerpen.5. Bied betere kwaliteit aan.
Simpel maar waar. Studio Mier zou iedere klant hetzelfde ontwerp kunnen verkopen, maar dat doen wij niet. Wij kijken naar de behoeften van de klanten zoals jij dat ook doet met die van jou. Bovendien hanteren wij een allesomvattende marketingaanpak: wij kijken niet slechts naar één aspect van de communicatie, maar passen alle uitingen aan op de gewenste uitstraling.Studio Mier loopt zijn mierenpootjes onder zijn lijf vandaan om al deze punten bij zijn klanten toe te passen. De Mier is echter nooit uitgeput en heeft altijd wel tijd voor jou. Benieuwd wat Studio Mier voor jou kan betekenen? Bel ons of mail ons. Wij staan voor je klaar.
Met inspirerende groet,
Studio Mier
Deze blog is geschreven door Vincent Alblas | Vincent is een schrijfgrage dertig-plusser met een obsessie voor marketing. Als tekstschrijver en marketeer in de regio Rotterdam werkt hij voor klanten in Nederland en Vlaanderen.
Meer Bloggen?
-
Geen mobieltjes, Google wordt streng: dit is 2020
Ben jij ook iemand die wil weten hoe de toekomst er uitziet? Onze Mieren zijn altijd nieuwsgierig. Communiceren we over vijftig jaar telepathisch dankzij elektronische chips in onze hoofden? Zo ver in de toekomst kijken we niet, maar wat 2020 ons gaat bieden kunnen we wel verklappen. Kijk met ons mee!
-
Facebook is dood: de opkomst en ondergang van social media
Facebook is dood. Wat ooit een levendige online gemeenschap was waarop persoonlijke boodschappen werden uitgewisseld, is nu een levenloze chaos van gerecyclede 9GAG-filmpjes en ongrappige memes geworden. Het plaatsen van een persoonlijk bericht op het profiel van een vriend voelt tegenwoordig raar.
-
Word jij ook een doe-het-niet-zelver?
De moeilijkste stap op weg naar een 100% professionele onderneming is erkennen dat je sommige dingen beter niet zelf doet. Toch wil je als ondernemer vaak niet toegeven dat je gewoon minder goed bent in bepaalde zaken. Tot op zekere hoogte kunnen we dat accepteren, zeker wanneer het om gevaarlijke dingen gaat. Heb je geen verstand van elektriciteit, dan moet je geen kabels gaan leggen.