-
Studio Mier: al 150 jaar de grootste websitebouwer ter wereld.
Wist je dat Studio Mier al 150 jaar de grootste websitebouwer ter wereld is? Reeds in 1875 introduceerden wij de “Googhel Soeckmachien”, inmiddels bekend als Google Search. Enkele jaren later volgde “Gesichtsboeck”, wat zou uitgroeien tot Facebook. Ook op het gebied van merkontwikkeling staan wij sterk: IKEA, Coca-Cola, Shell – stuk voor stuk merken die door ons bedacht zijn. En wat dacht je van… –
We geven toe: al het bovenstaande is onzin. Wat geen onzin is, zijn de wijze lessen die we kunnen leren van ’s werelds grootste merken:
Les 1: Doe het!
Dit klinkt simpel, maar veel mensen met goede ideeën laten zich tegenhouden uit angst voor het onbekende. Groot word je echter alleen als je klein durft te beginnen.Les 2: Doe het goed!
Leg je focus op datgene waar je écht goed in bent. Durf de dingen waar je minder van af weet aan anderen over te laten.Zoals je weet is Studio Mier goed in websites maken, drukwerk ontwerpen, huisstijlen bedenken, teksten schrijven en strategieën creëren. Wij doen alles voor een perfect resultaat. Tegelijkertijd zullen wij ook altijd eerlijk tegen je zijn. Van ons krijg je geen loze beloftes, maar alleen toezeggingen die wij waar kunnen maken.
Graag willen we daarom nog een derde – belangrijke – les toevoegen:
Les 3: Blijf eerlijk tegen jezelf en anderen!
Studio Mier speelt altijd open kaart. Wij zullen daarom nooit écht beweren de grootste websitebouwer ter wereld te zijn. Dat is ook niet nodig. Onze klanten komen uit heel Nederland en omvatten alle mogelijke bedrijfstakken. Hun tevredenheid is onze maatstaaf die telt.En toch kunnen wij niet helpen af en toe te dromen. Wie weet hoe groot Studio Mier is in het jaar 2167? En wie weet hoe groot jouw bedrijf gaat zijn? Alles is mogelijk voor hen die ambitieus zijn.
Daarom een vierde en laatste les:Les 4: Blijf dromen!
Wat de toekomst ook brengt, Studio Mier blijft jouw trouwe partner voor media en marketing. Als je vragen hebt staan wij voor je klaar.Wij wensen je een heel mooie dag,
Studio Mier
Deze blog is geschreven door Vincent Alblas | Vincent is een schrijfgrage dertig-plusser met een obsessie voor marketing. Als tekstschrijver en marketeer in de regio Rotterdam werkt hij voor klanten in Nederland en Vlaanderen.
Meer Bloggen?
-
Doe de test: hoe veilig ben jij op het internet?
Hackers kraken onze bankrekeningen, virussen blokkeren onze computers. Internetveiligheid wordt een steeds belangrijker onderwerp, zowel privé als op het werk. Internet is immers niet meer weg te denken uit onze moderne wereld. Wie dit niet erkent, zit in een ontkenningsfase: ‘Als ik het gevaar niet zie, dan is het er niet.’
-
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand…
Schoonheid. Wie bepaalt wat mooi is en wat niet? Wat wij mooi vinden kun jij lelijk vinden. Bestaat er een universeel besef van ‘schoonheid’? In de westerse wereld vinden we immers een zongebruinde huid heel mooi, terwijl in de Japanse cultuur extreme witheid van de huid als ideaal wordt gezien. Dus wat is schoonheid nu eigenlijk? De Mieren gaan op onderzoek.
-
Hoe communiceert men in de hel?
Om u beter van dienst te zijn vragen wij u te kiezen uit het volgende menu, zegt een doodse robotstem. Eén van onze Mieren is verhuisd en probeert nu bij een groot telecombedrijf een internetaansluiting te regelen. Na het kiezen van een optie uit het eindeloos lange menu, staat onze Mier een half uur lang in de wacht. Hoe communiceert men in de hel? Onze Mier ontdekt het. Hij doet verslag.